Zajíček na koni o.s.

16.08.2010 14:30
Zajíček na koni o.s.

Návštěva dalšího občanského sdružení,které se bylo založeno z aúčelem pomáhat. Navštívila jsem poslední turnus letních táborů a doprovod mi dělala Evička s malým Lukáškem. Byli jsme tam od ráda a tak jsme viděli dopolední aktivity pro děti a odpolední terapii s koňmi. na návštěvu v ten den přijel herec Václav Vydra, prošel se kousek s dětmi a pak se vrhl do podepisování a prodeje své vlastní knížky Můj rok s koňmi. Bohužel výlet do sdružení nedopadl jak jsem si představovala, nehoda z předchozího dne kdy mi bylo vylito pivo do foťáku mělo své následky foťák odmítal při focení Zajíčka spolupracovat a používat manuál bylo téměř nemožné díky stávkující cloně. Počasí také nebylo nejlepší a na závěr mě opustili džíny s obrovskou dírou na zadku:) a cestou zpět nás chytli policajti a byla pokuta za technickou:( Takže tady je těch pár pořízených fotografií. O Zajíčkovi si vše můžete přečíst na jejich webovkách: https://www.zajiceknakoni.cz/

—————

Zpět