Ronny

23.01.2011 20:08
Ronny

Ronny je rasa: anglický setr a paří kamarádce Lucce a jejímu dědovi. Vyrazila jsem jedno nedělní dopoledne za Lucinkou do Poříčí na procházku. Vytáhla jsem foťák a Lucka Ronnyho. Ronny je neuvěřitelná střela takže ho převážně vidíte jen jako bílou čmouhu kdesi jak si užívá běhání ve sněhu:-) takže sme s luckou pokecali ale Ronny moc fotogenický během dvouhodinové procházky nebyl :D a to sme mysleli že ho utaháme a on si aspoň ke konci někam sedne:) sem tam teda paničku poslechl a posadil se ale zachytit ho musela být opravdu rychlovka už ho to táhlo zase někam běhat:) procházka to byla parádní, a když Ronny zmizel fotila sem namrzlé roští :D Z počátku jsem fotila na špatně nastavený manuál kde jsem měla pejska i sníh namodralý, pak pro změnu jsem bojovala s ostrým sluníčkem přece jenom první focení na sněhu za sluníčka. Panička nechce cd s fotkama a protože jí stačí rajče dávám jí všechny fotografie do alba na rajče (kdyby zase někdo remcal že je tam par záběrů podobných:))

—————

Zpět