Koně v akci - království tradic

04.09.2010 20:18
Koně v akci - království tradic

Na každoroční žáříjovou výstavu v Pardubicích jsem se chtěla jet vdycky podívat, vyšlo mi to až letos. A to díky hřebčínu Viklan Kadov s kterým jsem tam jela jako fotografka na šampionát shetland pony (a také jako čistička poníků a nosička žrádla pro poníky:D). Když byla chvilka zašli jsme se Soňou mrknout na program, něco málo jsme zahlédli v sobotu z dopoledního programu a když jsme se o to pokusili v neděli poštěstilo se nám narazit na stejná vytoupení jako předchozí den. Tak jsme dali po sobotě trávené jen s poníky přednost orbě a beganům:D V sobotu panovalo mlhavé počasí - a mám snad pocit z předchozích návštěv Velké Pardubické že tam snad ani jiné počasí neznají:D V neděli se rozjasnilo až když jsme odjížděli:) Na těchto fotkách najdete také spřežení s pěti shetlandskými poníky, kteří patřili také k nám a které jsem byla fotit v jejich domovině (viz. album červenec) Největším zážitkem byla soutěž v těžkém tahu kdy jsme v sobotu po osmé večer se Soňou chytly to nejnapínavější finále:)

—————

Zpět