Jezdecký areál ZOFI

22.01.2011 20:13
Jezdecký areál ZOFI

Tak jsem se konečně dostala na návštěvu k Soně za koníkama a to s pořádným foťákem, ne jako minule s kompaktem :) a tak jsem jí mohla dofotit Yorka a Delain :) Delaince se teda nechtělo moc spolupracovat a při pozování na uzdečce koukat, asi byla uražená že šla až třetí na řadu :D Sonny (hafling) s Yörkem (fjord) byli užasní modelové a špicovali ouška jedna radost. Ve volnosti se koníci také párkrát proběhli a předvedli tak jsem si vyzkoušela i ten pohyb:) Klucí byli foceni na mnou vyráběné šedé předváděcí ohlávce s kytičkama a korálkama a moc jim sekla, hlavně Yörkovi:) dál jsem ukecala holky ať mi předvedou nějákou tu práci přes kavaletky protože jsem potřebovala ěnco vytvořit do březnového článku do časopisu Koně a Hříbata článek Práce na kavaletách. Tak nám Soni hodný tatínek přivezl kavalety z jejich zimoviště a šlo se na to:) po nafocení jsem odložila foťák, převlíkla se za jezdce a jelo se na fajn zmrzlou vyjížďku já na Yorkovi a byla to paráda:-) Dvě fotografie z tohoto alba také vyjdou v polovině března na pohlednicích (jedná se o 1052 (bez rušivého zadku :D a 1069)

—————

Zpět