JAK Mariánské Lázně

12.12.2010 18:02
JAK Mariánské Lázně

Večer když jsem odjížděla z focení v Aši píšu Barunce, která si mne objednala na druhý den do Mariánek na focení soukromých koníků, kteří patří studentům jezdecké akademie. Psala jsem jí že počasí stálo za prd a že jestli bude takhle i na jejich focení bude to stát za nic. Barunka tvrdila jak krásně v sobotu měli a že to do soboty vydrží tak mě ukecala a ráno sem nasedla na vlak a vyrazila. Nebylo hezky, sněžilo stejně jako den předchozí :D Po focení pak holky prohlásili že fotky jsou suprové i za sněžení, že je to moc romantické a vánoční :D :D Na fotkách vidíte A1/1 Malbu, ČT Mc Nyria a ponyho jménem Benny. Holky chtěli nafotit i něco na černém, bez sluníčka a za větru který foukal vločky do opbjektivu to bylo těžké ale něco sme nakonec vytvořili. Ještě jsem během focení stihla upadnout 2x na ledu zrádně skovaném pod sněhem a tak jsme fotili opravdujen portréty na volnost to rozhodně nebylo.

—————

Zpět