Jezdecký areál ZOFI

02.03.2011 20:11
Jezdecký areál ZOFI

Další návštěva u Soni, Soňa dovezla na začátku týdne dvě nové kobylky do areálu kříženku welshku Lauru a slečnu haflinga Gizu. Ještě k tomu měla Soňa jarní prázdniny a bylo krásně a tak jsme se rozhodli že k ní zase zajedu na návštěvu zdokumentovat jí její dvě nové kobylky (všude bylo hrozné bahno a kluzko takže jsme fotili jen portréty přece jen ještě nebylo stádo po dvou dnech mezi sebou urovnané a mohlo by to být nebezpečné je nahánět) na focení portrétů se opět osvědčili moje ručně vyráběné předváděcí ohlávky :) Vyžádala sem si ještě Delainku protže ta minule opravdu koukat nechtěla a dnes se mi jen potvrdilo že je to naprosto nefotogenickej kůň /za to ježdění na ní se mi líbilo ze všech koníků nejvíce a nejlépe mi vyhovovala/ Pro malé obdivovatelky fjorda Yorka sme ho vzali ještě na pár s nímku na černém :) a pak už jsme vyrazili skoro na tří hodinovou krásnou vyjížďku, za tu Soně moc děkuji a na dva měsíce obsedlé Delain se mi jelo parádně. Když jsme se šli nafutrovat palačinkama k Soně ještě sem si vyžádala krátký pózing od jejich fenky bernského salašnického psa.

—————

Zpět