Farma Cihelna

22.02.2010 13:24
Farma Cihelna

Na farmu jsem jela za účelem nafotit jednu věc ke článku, při té příležitosti jsem s sebou vzala Páju, která potřebovala něco nafotit do bakalářky. Ač den předtím bylo nádherně opět se potvrdil zákon schválnosti a měly jsme ošklivo:( takže jsem si zase po celé focení vyhrála s manuálním nastavováním. Nefotila jsem však moc dlouho jelikož se o mě začla pokoušet začínající střevní chřipka a tak jsem pěkně v sedě počkala na Páju až se s foťákem vyřádí. Konečně ale mám koníky z Cihelny patřící rodině Nehls (více o nich na www.ahoj-nehls.de) nafocené i v pohybu a haflong Tim mne mile překvapil akčností:) Koníci mne také rozesmáli svým uměním prchat pryč se zásobou sena v hubě:D na jednu z těchto fotografií se můžete těšit brzy v časopise Koně a Hříbata:)

—————

Zpět